Ознаке


Svetlanica :

Hello,
Vec dugo me zanima uspeju li ljubitelji knjiga medju nasim novijim piscima da pronadju nesto vredno citanja, a da to nisu Isidore, Ljiljane, Marije i dobitnici nekih nagrada za koje niko nije cuo. Meni ne uspeva, no, mozda naucim nesto od vas.
Pozdrav!

 

forza roma :

Sve dok izdavačke kuće budu imale kriterijume koje sada imaju, teško da će se pojaviti neko novo i kvalitetno ime.Da Fokner i Koldvel žive u Srbiji i da sad imaju 20 i kusur godina oni ne bi mogli ništa da objave. Dobro, možda bi nekako i uspeli da objave knjigu, ali je sigurno da to niko ne bi čitao.Do tada će najprodavanija knjiga biti kuvar i dela Vesne Radusinović.

 

ajnos :

da li milorad pavic spada u pisce 21 veka ako jeste onda sam ja moderna devojka ….jes

 

ivon975 :

hmm…Marija J. i Spletkarenje…citala. Na kraju sta ostane? Nista, ama bas nista. I gomila gluposti pisana bez ikakve distance, toliko tragedije da mi se smucilo. Ponavljam, Marko Vidojkovic i Ples sitnih demona, zatim Djavo je moj drug, dok Pikavce mozete preskociti, ali Kandze ne! Za Pavica licno mislim da je precenjen. Ciric takodje. Postoje oni srpski neprevazidjeni pisci, a to su: Crnjanski,Kish, Pekic. Koga interesuje nesto od tkz. zenskih pisaca, ali ne nasih, toplo bih preporucila francusku knjizevnicu Margerit Diras ( Ljubavnik i Stvarni zivot npr).

…   Videti više:

http://www.mycity.rs/Srpska-knjizevnost/Domaci-pisci-21-veka.html

