Ознаке


Veoma uvaženi,

hvala na Vašem pismu.

Da li je to novogodišnja šala?

Jer da neko nekom nepoznatom pošalje ček na 900 000 dolara ili evra – to je moguće danas samo u nekoj vilinskoj zemlji, u kojoj žive filantropi.

Ja sam Belatukadruz – pseudonim; pisac i izdavač Miroslav Lukić, Srbija.

Vek sam proveo kao profesor književnosti.

Od 1. decembra 2011 sam u penziji.

Dobro bi mi došao jedan milion dolara ili evra da objavim neke pesničke knjige napisane na engleskom, ali prevedene na srpski jezik.

Ja naravno mislim da sam čovek i izdavač misije, ali isto tako mi je poznato da postoji na milion internet prevara. Dobro, Vi možda niste hteli da me prevarite, vi ste samo hteli da se sa mnom našalite na svoj način.

Srećna Vam nova 2012. godina. Sve najbolje.

patti_adams0@yahoo.com

leoubaniconsult@hotmail.com
