Ознаке


OLYMPUS DIGITAL CAMERAДа су древне Маје изазвале крај света 21. децембра, рекао бих вам да престанете да читате даље.Али пошто се то није догодило онда можемо да размотримо крај године у Србији. Ово ми је десети овакав прелаз откако сам стигао у Београд и 47. откако сам дошао на овај свет, што значи да сам провео 21,2 одсто свих мојих нових година овде у Белом граду. Време да се сумирају сви важни догађаји у години?

Не.

Нове године су по мом мишљењу бољи тренутак да гледамо унапред, а не иза себе. Ова година је имала догађаје и дешавања (бар једном седмично), али ми смо били део догађаја и памтимо. Погледајмо сада у 2013. која нам долази – годину која не постоји у мајанском календару и зато ће сигурно донети џак пун изненађења.

Било би изненађење, на пример, да људи почну да буду већи оптимисти поводом питања економије и будућности. Ове године смо стварно превише времена потрошили пренемажући се због „кризе” – криза је стара вест. Разглабамо о њој скоро четири године. Ја се залажем за нову реч године (мој предлог да нова реч буде „кромпири” није, међутим, прихваћена).

Ово је такође време доношење одлука за следећу годину. Једна од оних коју сам већ донео за 2013. је да се решим Гунђала. Гунђало последњих десет година пише колумне, блогове и коментаре у Србији. Гунђало је против свега. Воли да буде циничан, ироничан, иконоборац и уопште, је л’ те, да гунђа о свему. Жали се на време, на градски превоз, трговце, возаче, владу и на све оне који га погледају на весели начин….

Извор: Политика: Погледи са стране: видети више: http://www.politika.rs/rubrike/Pogledi-sa-strane/Zbogom-gospodine-Gundjalo.sr.html

