Ознаке


ĆUPRIJA – Prvi čovek SNS u Batincu, Žika Ilić, sakupio je 78 kartica te stranke od razočaranih članova, pa ih odneo u povereništvo naprednjaka i zatražio da budu poslate u Beograd, lično Aleksandru Vučiću! Povod je, kaže, nezadovoljstvo radom vlasti u Ćuriji, na čijem je čelu Srpska napredna stranka… Istovremeno, poverenik SNS u Ćupriji, Ninoslav Erić, tvrdi da je u potonjem razgovoru sa meštanima Batinca i članovima stranke saznao da se oni protive ovakvom Ilićevom potezu…

– Švajcarski sam državljanin i imućni penzioner, pa sam finansirao stranku, kupovao laptope, plaćao ručkove prilikom dolaska funkcionera iz Beograda, a kad je trebalo da se pomogne našem selu, svi su okrenuli leđa – navodi doskorašnji predsednik Mesnog odbora SNS. – Uoči izbora, naprednjaci su obigravali oko moje kuće, obećavali kule i gradove, pa sam se, mada nisam bio član nijedne stranke, učlanio pod stare dane… Sada je nastao problem jer treba popraviti udarne rupe na oko dva kilometra puteva, te proširiti most u selu. Ja sam zakazivao skupove i okupljao meštane, ali se direktor Direkcije za izgradnju Ćuprije nijednom nije pojavio.

Poverenik SNS i predsednik opštine, pomenuti Ninoslav Erić, međutim, tvrdi da je Ilić – još tokom izbora – prešao u drugu političku opciju, pa je od 80 članova SNS u Batincu za naprednjake glasalo samo njih 49.

– Njemu je istekao mandat na čelu mesnog odbora i, zbog uvođenja povereništva, više ne bi mogao da bude na toj funkciji, pa je zato ljut – tumači Erić.

Batinac: Članske karte vratili Vučiću | Srbija | Novosti.rs.

